اشتباهي رايج در رابطه با لينك هاي Nofollow

خريد و فروش بك لينك - تبليغات اينترنتي-تبليغات در گوگل - تبليغات در تلگرام - بك لينك ارازن در وبلاگها - خريد بك لينك در سرويس هاي وبلاگدهي - تبليغات در اينترنت - بك لينك وب

اشتباهي رايج در رابطه با لينك هاي Nofollow

۱۵ بازديد

اشتباهي رايج در رابطه با لينك هاي Nofollow

لينك سازي براي سئو از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و مي تواند سرنوشت سئو يك وب سايت را تعيين نمايد. اگر شما بتوانيد در زمينه لينك بيلدينك عملكرد موفقي داشته باشيد خواهيد توانست يك گام بلند به سوي بهبود رتبه بندي وب سايت خود برداريد. البته لينك بيلدينگ يكي از چالش برانگيزترين نكات سئو است زيرا اگر به درستي انجام نشود نه تنها نمي تواند موجب موفقيت يك وب سايت گردد بلكه موجبات عدم موفقيت و شكست وب سايت را نيز فراهم مي آورد.

يك اشتباه رايج در لينك سازي نداشتن تعداد كافي لينك هاي Nofollow است.
اغلب افراد نمي دانند كه بايد در پروسه لينك بيلدينگ خود لينك هاي Nofollow هم داشته باشند يا خير. بهتر است از ابتدا به اين سوال پاسخ دهيم كه لينك هاي Nofollow به چه كار مي آيند؟ اگر شما از ديد دنياي واقعي به لينك هاي Nofollow نگاه كنيد خواهيد ديد كه Nofollow كردن لينك ها بدين منظور طراحي شده است كه صاحبان وب سايت ها با استفاده از آنها به گوگل اعلام كنند كه برخي لينك ها تنها تبليغات هستند و نبايد در محاسبات سئو آن وب سايت لحاظ گردند.
به عبارت ديگر گوگل انتظار دارد كه وب سايت هاي تجاري بزرگ لينك هاي Nofollow داشته باشند زيرا تجارت هاي واقعي بزرگ مطمئنا داراي تبليغات هستند. اگر شما مي خواهيد كه گوگل وب سايت شما را به عنوان يك وب سايت تجاري بزرگ بپذيرد شما بايد لينك هاي Nofollow داشته باشيد تا به گوگل بفهمانيد كه در وب سايت خود تبليغات داريد.

 

منبع : سايت http://www.backlinkweb.net

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.