سئو لينك هاي خروجي

خريد و فروش بك لينك - تبليغات اينترنتي-تبليغات در گوگل - تبليغات در تلگرام - بك لينك ارازن در وبلاگها - خريد بك لينك در سرويس هاي وبلاگدهي - تبليغات در اينترنت - بك لينك وب

سئو لينك هاي خروجي

۱۲ بازديد

سئو لينك هاي خروجي

لينك هاي خروجي سايت يا همان (Out Bound Links) كه به اختصار OBL هم مي گويند، لينك هايي ست كه به دامنه ديگري اشاره دارد.

نظرهاي متعددي در رابطه با تعداد لينك ها ي خروجي سايت وجود دارد ممكن در جايي بخوانيد كه تعداد لينك هاي خروجي بيشتر، بهتر است و در مطلب ديگري عكس اين مطلب را بخوانيد.
اما نكته قابل توجه اين است كه در سئو هيچ چيز مطلق نيست. گاهي اوقات شايد يك لينك خروجي هم زياد باشد و گاهي اوقات ۱۰۰ لينك خروجي هم كم باشد.
اگر يك صفحه خالي را در نظر بگيريد كه دو خط مطلب دارد، شايد براي اين صفحه يك لينك خروجي هم زياد باشد. همچنين ممكن است وب سايت شما، داراي اعتبار و محبوبيت كمي باشد. در اين شرايط بهتر است تا جاي ممكن كمترين تعداد را در لينك خروجي داشته باشيد.
از طرفي مطلب صفحه شما ممكن است آنقدر جامع باشد، كه در حالت طبيعي ۵ لينك خروجي در محتواي صفحه شما، واقعا مورد نياز باشد. همچنين ممكن است سايت شما داراي محبوبيت زيادي نزد گوگل باشد. در اين شرايط لينك خروجي بيشتري مي توانيد داشته باشيد.

در حالت كلي نكات زير را در رابطه با لينك هاي خروجي در نظر بگيريد:
۱- لينك ها مستقيما روي پيج رنك گوگل تاثير مي گذارند.
۲- لينك هاي خروجي بهتر است در همه صفحات سايت تكرار نشده باشند.(لينك هاي sitewide)
۳- لينك هاي خروجي در صورتي كه follow باشند، اعتبار آن صفحه را به لينك مقصد منتقل مي كنند.
۴- هنگامي كه از سايت a به سايت b و c لينك داده مي شود،يك اعتبار به b و يك اعتبار به c منتقل مي شود.
۵- لينك هاي بي ربط، مثل لينك هاي كامنت ها، حتما nofollow باشند.(لينك هاي nofollow)
در نظر داشته باشيد كه موارد گفته شده مطلق نيست. ممكن است لينك هاي شما به صورت فالو به بيش از صد سايت باشد، و هيچ مشكلي براي سايت شما بوجود نيايد. موارد گفته شده صرفا كلي است و بهتر است رعايت شود.
تا جايي كه مي توانيد سعي كنيد در هر صفحه لينك خروجي كمتري داشته باشيد و سعي كنيد در لينك هاي خروجي سايتتان وسواس به خرج دهيد ولي به دنبال عددي استاندارد براي لينك هاي خروجي صفحاتتان نباشيد.

منبع : http://www.backlinkweb.net

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.